Castard is terug en deze keer zijn we op tijd. We gaan weer op bezoek naar het game-gedeelte van ons ruimteschip, want Michiel heeft er een reviewcopy van The Last of Us part 2 kunnen bemachtigen. Het deel te veel? Of opnieuw een einde-console-leven meesterwerk? Kowalski – analyse!
4 jaar later
In deze nieuwe TLOU (want zo kort je dat af in the biz) pikken we de draad op waar we hem achterlieten. Geen nieuwe groep, Ellie – Joëls sidekick in de eerste game – staat hier centraal. Nieuw verhaal, nieuwe gameplay, verbeterde graphics nu ontwikkelaar Naughty Dog de PS4 door en door kent. Michiel vertelt ons wat er geslaagd is en in welke aspecten ze bal laten vallen om zo tot zijn review te komen. Een moeilijke bevalling, vond hij zelf.
Onze podcasts zijn zoals steeds te beluisteren via Anchor: hieronder, op hun website of via de app.
Of je kan ook luisteren en je abonneren via Spotify, Apple Music, Pocket Casts, Overcast, Google Podcasts, Breaker, Castbox en RadioPublic.
De linklijst
Zoals altijd vind je hier de handige links terug. Deze keer niet veel meer dan Michiels review:
- The Last of Us Part II review: bikkelhard
- De Crash Bandicoot-Trilogy werd ontwikkeld door Toys For Bob, Vicarious Visions en Iron Galaxy Studios
Wat vinden jullie van The Last of Us part 2?
Akkoord met Michiels mening of maakt het spel kapot wat het eerste deel had opgebouwd? Geef ons je ongezouten mening! Het kan via onze Facebook, het kan op Twitter @podcastard_be of via onze officiële Geekster Discord. Mailen mag ook nog steeds naar castard[at]geekster.be.
Algemene feedback en suggesties zijn nog altijd welkom via dezelfde kanalen. Als we iets beter kunnen doen, dan horen we dat graag!