Review: 2-Headed Shark Attack

1

Ik beken, mijn hart gaat sneller slaan bij horrorfilms die maximum 3/10 halen op IMDB of Rottentomatoes. Die kutfilms waarbij je niet weet of ze je bewust doen lachen of gemeend zijn. Zo films waar een normaal mens na 2 minuten al bij zegt: “What the fack ben ik nu aan het zien en waarom verspil ik hier in godsnaam mijn tijd aan?” Gisteren raakte ik via Rex en Rio van Telenet op de horrorrubriek bij de films en koos ik er gewoon de eerste film uit in ’t alfabet die mij crap leek. Boy was I right! Ontmoet: 2-Headed Shark Attack!

1 van de hoofdrolspelers in 2-Headed Shark Attack is Carmen Electra. Jawel, de dame met de grote euhm talenten die ze tijdens de film meermaals uitspeelt. Het verhaal speelt zich namelijk heel toevallig af op een boot ergens in een zonnig plekje van de oceaan waar zij samen met een hoop studenten en haar man (Charlie O’Connell) ronddobbert. De boot raakt beschadigd door een verwonde haai en all hell breaks loose. Crazy shit! Want wat voor schepsel kan een haai verwonden? Jawel, EEN ANDERE HAAI! MET TWEE KOPPEN! Hoe kom je er op? Waar haal je het?

two_headed_shark_show

De haai met twee koppen is een vrij lastig baasje, vreet af en toe een jongedame met een iets te kleine bikini op en gooit zich ook nog eens op de verplichte patser die vooral aan zichzelf denkt. De rest van het verhaal laat ‘k in het midden. Enerzijds omdat er nauwelijks meer verhaal is, anderzijds omdat de spanning er anders uit is. Ontdek het gewoon zelf. Je krijgt er gratis een pak fantastische special effects bij.

Oh, altijd leuk bij dit soort films is ook om de fouten te bekijken uit de film. Camera’s die in beeld zijn, schrijffouten en fouten in tijd. Ah, ook genieën maken fouten.